Dragii mei cititori!

Vă doresc în noul an să pășiți cu dreptul, să aveți parte de bucurie, fericire în suflet, pace în casă și fie ca toate dorințele să vi se împlinească!

59124_395627630513442_943770428_n

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

5 responses to “Dragii mei cititori!

  • distandi

    Și eu îți doresc un an mai bun, vulpițo! Cu multă imaginație și vise frumoase împlinite, cu bucurie și emoții și nu în ultimul rând cu sănătate și zâmbete! Îți doresc să trăiești mai intens anul care va veni și să te apropii mai mult de natură. Te îmbrățișez! Diana S. (distandi)

    • Elena Druță

      Diana, nu te-am mai văzut de ceva timp… mulțumesc pentru urare, îți doresc, la fel, numai bine și vise împlinite în noul an!

      • distandi

        Am fost extrem de ocupată cu noul loc de munca…n-am avut timp și nici chef să mai scriu ceva…Am mai trecut pe aici, pe la tine, dar fără să spun nimic, ce-i drept. Anul ce vine voi găsi timp. Pentru tot ceea ce-mi place să fac. Nu numai pt arheologie. Mă gândeam că poate la un moment dat ne vom întâlni în Iași. Eu vin la crusuri vinerea și sâmbăta, poate în 2015 vom putea să ne întâlnim la mijloc de primăvară, în mijloc de grădină botanică. Cine știe? Poate voi scrie pe blogul meu despre întâlnirea mea cu o vulpe de scorțișoară…
        Încă o urare: mult succes în tot ceea ce-ți propui!

Lasă un răspuns

