Mov de martie

frtryuyyUn miros demult uitat a apărut în aer. L-am simțit astăzi, plecând dintr-un laborator infectat cu miros de formol. Spre cerul cenușiu, cu mici pete albastre, se ridica o aromădin copilăria mea. Nu mi-am dat seama ce este; dar m-am împiedicat de o piatră și mi-am coborât privirea ca să văd toporașii mov, mici și mai vii ca niciodată, ascunzându-se la umbra arbuștilor de pe alee. Mulți, firavi, de o culoare ce-mi trezește doar imagini frumoase.

A ieșit soarele, pentru ultima dată în această săptămână. Ne-au promis ploi. Multe ploi, pănâ lunea viitoare… o săptămână plină de ploi, ca o toamnă tristă și nemângâiată. Iar sufletul meu cere soare, mult soare, lumină, culoare, sclipire… de ce ploile vin în cel mai nepotrivit moment?

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

2 responses to “Mov de martie

  • distandi

    Asta a fost și întrebarea mea: de ce plouă exact când nu vreau eu?
    Am norocul că la balconul meu e un corcoduș înflorit, în vază am zambile și narcise și văd ușor, ușor cum natura se schimbă. Chiar dacă săptămâna asta va ploua, voi avea soare în suflet. Așa că-ți trimit și ție raze calde, să-ți ajungă până când vom avea din nou soare pe cer.

Lasă un răspuns

