1 minut

302504_272692316097070_1794410553_nAm venit pe lume împreună, cu o diferență infimă de 1 minut. Un singur minut, îți dai seama? Când eram mai mică, consideram acest minut un as din mânecă, o tiara, o ușă deschisă spre lumea adulților. Și totuși, tu erai cel ce pășea primul pe covorul roșu. Nu pentru că eu eram drăguță și te lăsam înainte; pentru că tu ești tu și reușeai să cucerești lumea fără niciun truc.

Nu am semănat niciodată, și totuși ne înțelegeam dintr-un cuvânt. Unul singur, ca și acel minut ce ne desparte. Un zâmbet, un gest, o privire – durează mai puțin de un minut, dar pentru noi, e o eternitate ascunsă în acel univers al nostru, în care existăm doar noi și gândurile noastre. Un proverb (?)  originar din china spune că oamenii predestinați să fie împreună au legat de degetul mic o ață roșie ce-i unește, ața destinului. A noastră, ce culoare are?

Un minut, un gest, un zâmbet… îți mulțumesc că mi le dăruiești, zi de zi, chiar dacă pari atât de distant. Pentru felul în care nu mă judeci, nu mă subapreciezi, nu mă ignori. Îți mulțumesc că-mi ești alături și că mă vezi mai bună decât sunt de fapt. Pentru că îmi dai cele mai frumoase cărți să le răsfoiesc în timp ce îmi povestești despre mitologii, oameni minunați și lumi de marmură. Pentru gândul bun ce mi-l urezi de două decenii, îți mulțumesc.

Tu cui i-ai mulțumi? Dacă nu te pricepi la scris scrisori, nu ai numărul cuiva sau ești mai timid de felul tău, poți folosi cu încredere aplicația Bradul Mulțumirii de pe facebook pentru a-i arăta celor dragi că ții la ei.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

3 responses to “1 minut

Lasă un răspuns

