O altă filă din jurnal

Floarea soareluiZilele acestea cineva m-a întrebat ce iubesc. I-am răspuns în doi peri, căci nu știam ce să-i spun atunci, pe moment, gândindu-mă la cu totul alte lucruri… Totuși, întrebarea mi-a rămas în minte. Ce iubesc?

Iubesc oamenii. Orașul în care stau de vreo 4 ani. Iernile reci, cu multă zăpadă. Ploile de vară, cu tunete și alunecări de dispoziție în toamnă. Păianjenii săritori, și nu numai. Mâncarea picantă. Zâmbetele necunoscuților pe stradă. Cerul senin și înalt. Muzica ce intervine în momentul potrivit. Diminețile de vară, când orizontul abia se trezește. Nopțile pierdute prin veri la munte sau la mare. Vocea adormită al unui prieten drag. Nebunia femeilor frumoase ce mă înconjoară. Locurile necunoscute, departe de lume. Filmele de dragoste. Desenele animate de la studio Ghibli. Melodiile senzuale într-o atmosferă liniștită. Motanul meu. Puful de păpădie ce-mi intră pe fereastră. Scârțâitul scrânciobului ce se aude în noapte din parcul de vizavi. Florile de pe câmp. Abundența de culori în natură. Frigul. Insomniile provocate de muză. Convorbirile lungi în noapte cu un om puțin cunoscut. Ochii albaștri. Zâmbetul larg…

Mă repet? Da, mă repet. Căci iubesc oamenii și lumea din jur. Și totul ce mi se întâmplă, totul are un sens și o fărâmă de frumusețe ascunsă acolo, printre gândurile negre.

Iubesc… iubesc ceea ce mă înconjoară. Și asta îmi face ziua mult mai luminoasă.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

3 responses to “O altă filă din jurnal

Lasă un răspuns

