Muzică pentru suflet

Alinarea melancoliei începe odată cu primăvara. Pentru că atunci sufletul se trezește, vântul preia gândurile triste și le duce departe, spre tărâmuri necunoscute. Și așa, în fiecare an, de ficeare dată, în aceeași zi. Astăzi însă vântul nu are ce să-mi fure: în interiorul meu totul e calm și luminos. Muzica de pe fundal mă duce spre niște amintiri frumoase, legate de o excursie la munte și oamenii minunați alături de care am stat la focul de tabără, ascultând strunele chitarei…

God in an Astronaut este o trupă pe care am găsit-o într-un citat de pe internet, iar persoana respectivă a pus și un link mai jos. Inițial, mi s-a părut o denumire ciudată pentru o trupă care, de fapt, nu are nicio legătură cu Dumnezeu sau astronauții. Mă așteptam să aud ceva nu prea fascinant, dar spre surprinderea mea, din căști s-au auzit fărâme din altă realitate. Se spune că unele lucruri le găsim în momentul potrivit, în timpul potrivit; cred că așa a fost cu trupa respectivă.

God is an astronaut

Conform wikipediei, God is an astronaut s-au format în 2002, Irlanda, denumirea fiind inspirată dintr-o replică din filmul Nightbreed. După albumul de debut The End of the Beginning (2002), au urmat All Is Violent, All Is Bright (2005), A Moment of Stillness (2006), Far from Refuge (2007), God Is an Astronaut (2008), Age of the Fifth Sun (2010), anul acesta urmând să mai apară unul. Membrii acestei trupe sunt Torsten Kinsella, Niels Kinsella, Jamie Dean, Gazz Carr, Lloyd Hanney. Nu pot să zic că sunt fană înrăită sau că melodiile mi-au schimbat viața. Totuși, am descoperit muzica lor într-o perioadă în care chiar aveam nevoie de melodii fără cuvinte…

Și așa, primăvara împodobește toți copacii cu flori și e o imagine frumoasă și plăcută, mai ales când asculți melodii dintr-o altă dimensiune.

 

 

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

One response to “Muzică pentru suflet

Lasă un răspuns

