O ultimă scrisoare netrimisă

one fish, two fish… by  Sarah P on flickrȘi știi, cerul meu nu s-a surpat. Soarele nu a dispărut. Inima continuă să bată și respir normal, fără să mă sufoc. Ciudat, dar nici lacrimile nu vor să vină. Nu știu dacă s-au sfârșit sau dacă știu și ele că-s inutile.

Cred că e trist. E trist când 2 oameni care au avut de împărțit atâtea amintiri frumoase au devenit străini. Treptat, dar sigur, când convorbirile au devenit din ce în ce mai scurte, întâlnirile mai rare, bătăile de inimă mai calme, mâinile și îmbrâțișările din ce în ce mai reci. Asta e, iubirea care s-a consumat. Și știi, nu regret nimic; am făcut lucruri frumoase; am fost în locuri pe care le-am explorat împreună; am făcut și destule prostii; țin minte multe momente amuzante pe care cel mai probabil le-ai trecut cu vederea.

Chiar dacă e dureros să rupi un om de lângă sufletul tău, eu o voi face. Mă voi izola de orice lucru ce-mi amintește de tine și-mi voi restabili turnul din interiorul meu, pe care, naivă, l-am stricat ca să construiesc unul mai încăpător, pentru noi doi. Acum însă, urmează marea refacere, de aceea am nevoie de dispariția ta din vizorul meu pentru un timp. Când îmi voi termina turnul te voi putea privi ca pe o amintire frumoasă; nu îmi va lovi sângele tâmplele când te voi vedea pe stradă; nu voi căuta cuvinte când voi vorbi cu tine; nu voi tresări când îți voi auzi vocea. Te voi privi cu un zâmbet melancolic și cam atât. Suntem niște străini – mi-ai spus asta într-o noapte rece de iarnă într-o stație pustie de tramvai. Și ai plecat, iar eu am rămas să aștept un tramvai care nu mai venea…

Și vom fi bine. Eu în turnul meu, tu în  al tău. Vom vedea oameni interesanți, vom vizita locuri frumoase, vom râde, vom detesta, vom iubi pe cineva, dar  separat. Noi nu ne vom mai vedea vreodată așa cum am fost; data viitoare când voi da cu ochii de tine voi vedea un străin care va semăna cu un om pe care l-am iubit cândva; și pentru asta-ți mulțumesc.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. View all posts by Elena Druță

4 responses to “O ultimă scrisoare netrimisă

Leave a Reply

