Epistolă de Nicol Codreanu

Ţi-am crescut un copac
în mijlocul unor sentimente
pe care mă străduisem să le pierd.
Ţi-am crescut o pajişte verde
în spaţiul dintre ce-am lăsat ieri
şi ce-am construit pentru mai târziu.
Ţi-am crescut un munte, iubite,
şi astfel am înteles, tardiv,
de ce Sisif se încăpăţâna să-l urce.
AmintireŢi-am crescut un copac
ale cărui rădăcini vor parcurge singure
distanţa până la nemurirea ta.
Ţi-am crescut o pajişte verde
în care să-ţi înfloreşti, după plac,
trandafirii negri sau albi.
Ţi-am crescut un munte, iubite,
nici nu ştiam că vidul din mine
permite atâta veşnicie.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

