Vei plânge mult ori vei zâmbi? de Lucian Blaga

Eu

nu mă căiesc

c-am adunat în suflet şi noroi –

­dar mă gândesc la tine.

Cu gheare de lumină

o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul

că sufletul mi-aşa curat

cum gândul tău îl vrea,

cum inima iubirii tale-l crede.

Vei plânge mult atunci ori vei ierta?

Vei plânge mult ori vei zâmbi

de razele acelei dimineţi,

în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:

„Nu ştii

că numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

[1919]

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

