Ești perfect!

Ești perfect pentru seara aceasta cu miros de ploaie, cu ochi de apă pe asfalt, cu vânt aproape tomnatic, cu picături nebunatice în palme. Ești perfect pentru umbrela din dulap, ți-ar evidenția expresia blândă pe care o porți când ești alături de mine. Ești perfect pentru umbrela din dulap pentru că nu ai luat-o niciodată, preferând să mergi sub cerul deschis de după nori . Ești perfect pentru că mă strângi în brațe încât îmi vine să țip, dar tu continui să-mi îmbrățișezi ființa și să-mi șoptești  cuvinte pe care le voi ține minte toată viața.

Ești perfect pentru o seară rece de toamnă târzie, așteptându-mă cu o pătură imensă și cu ceai negru cu scorțișoară. Ești perfect pentru că ne putem uita la un film de groază  chicotind și comentând fiecare pas al personajelor; după care să ne contrazicem in ceea ce privește finalul, efectele speciale, machiajul ucigașilor… Ești perfect pentru că pot adormi lângă tine, cuprinsă de somn, lene, fericire, toate acestea acoperite de o pătură și un tine, perfect.

Ești perfect pentru că mă poți face să zâmbesc atunci când sunt supărată pe tine. Mă poți scoate din sărite, mă poți supăra până la  lacrimi, iar după asta să mă faci să râd aproape isteric. Ești perfect pentru că mă săruți pe neașteptate; ești perefect pentru că mă ții de mână când traversăm strada; ești perfect pentru că-mi spui cuvinte frumoase, care sună total diferit când le spui tu; ești perfect pentru că îmi spui „micuțo” și mă tratezi uneori ca pe un copil. Ești enervant când mă judeci sau îmi ții morală pentru faptul că sunt atât de copilăroasă uneori, dar după știi  cum să mă faci să zâmbesc!

Ești perfect când ești îngândurat sau când îmi explici ceva, iar eu deseori nu sunt atentă la ceea ce zici, pentru că este atât de fascinant să te văd vorbind… Îmi place să te aud, să-ți depistez vocea printre alte mii de voci. Îmi place să cred că te pot auzi doar eu, doar eu îți pot recunoaște vocea calmă, leneșă, atât de scumpa urechilor mele.

Ești perfect pentru că mă asculți; pentru că mă superi, pentru că mă îmbrățișezi, pentru că mă înveți, pentru că îmi ești alături, pentru că ești răutăcios și imediat după drăgăstos, pentru că ești tu și ești cel mai neobișnuit dintre toți oamenii pe care i-am întâlnit în calea mea. Ești perfect pentru că îmi ești drag și îmi sunt dragă alături de tine. Ești perfect pentru că te iubesc și cred că acesta este argumentul incontestabil. Ești perfect!

 

 

 

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

3 responses to “Ești perfect!

Lasă un răspuns

