Chu

Recent m-am îndrăgostit. Nu a fost o zi de primăvară, când tristeţea din sufletul oamenilor se evapora, păsările începeau să se întoarcă în cuiburile sale şi iarba să înverzească din nou. Nu eram o copilă de 12 ani şi nici o adolescentă de 16. Nu purtam ochi verzi, zâmbet trist sau părul brun în vânt. Nu sufeream de nimic şi nu stăteam singură. Povestea mea de dragoste nu este una obişnuită…

Aveam 18 ani şi ochi căprui. Aveam un hanorac gri şi un fular mov, imens, împletit de mama. Stăteam împreună într-un local oarecare la un suc şi admiram de la înălţime iarna întârziată. Vânt, zăpadă, ambuteiaje, salvarea… şi doar noi stăteam într-un local şi ne beam liniştiţi sucul. Era cald, mirosea a mâncare şi totuşi a fost pentru prima dată când am ascultat atât de mult vocea lui. Aveam impresia că e altcineva lângă mine, cineva pe care nu l-am ştiut pentru că eram prea ocupată cu propriile gânduri egoiste. Cineva, care ascunde multe lucruri în sufletul său.

… Am mers tot drumul înapoi pe jos, ascultând muzică şi gândindu-mă la ceea ce am vorbit. Cred că ar trebui mai des să ascult şi să fiu ceva mai înţelegătoare şi mai puţin egoistă. Pentru că cel mai important lucru este să ştii să asculţi atunci când vorbeşte un om important.

Şi aşa, m-am îndrăgostit din nou…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

