Să-l ia dracii de… timp

Încă o teză dată şi încă una rămasă.  O săptămână handicapată, cu 2-3 teste în fiecare zi, dintre care unul  neapărat trebuia să fie neanunţat. Şi  nervi, draci, murmur de nemulţumire în clasă. Dar, trecând peste, urăsc săptămâna care a trecut. Ce bine că a trecut! Mai am de dat o teză şi după plec în excursie. Sper să fie la fel de făinuţ cum a fost şi anul trecut, chiar dacă nu merg mulţi care aş fi vrut să meargă, dar asta e.

Deci, weekendul. În afara faptului că ar trebui să învăţ pentru  o ultimă amărâtă de teză mai pierd şi concertul celora de la Gândul Mâţei ( dintr-un motiv tâmpit cum e bursa, care vine la paştele căluţilor sau poate la a doua revenire a mântuitorului pe Pământ) şi plus la asta, nu am cu cine ieşi. Un alt weekend de forever alone. Dar, cum spunea cineva, „lasă că o să-ţi treacă/ o să te obişnuieşti”. Mda, de parcă aş avea de ales. Niciodată nu am de ales, cred că ar trebui să mă obişnuiesc cu ideea că timpul costă bani şi bla bla bla, şi nu este timp de pierdut, şi până la urmă, eu aş fi o piedică pentru  o repartizare corectă şi eficientă a lui.

Cred că voi citi câteva cărţi de-a lui Marquez, cel puţin astfel să-mi petrec weekendul, dacă altfel nu se poate. Dar tot nu contează, pentru că timpul nu este făcut pentru mine. M-am resemnat, să-l ia dracii!

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

