Like a leaf…

…Sunt singura căreia îi place toamna? Astăzi am ieşit la o gură de aer în parc, cu gândul să ascult ceva melodii şi să ma pregătesc, emoţional, de testul la info ( pff…. obiecut acesta mă distruge moral ). M-am gândit să ascult ceva muzică, dar am avut ghinionul să-mi iau căştile şi să uit telefonul, însă nu asta contează. De fapt, poate că e bine că nu mi-am mai luat telefonul.

Ascultam căderea frunzelor şi mi-am amintit de o zi din copilăria mea (am descris-o deja, într-un post precedent). Am vrut să îmi amintesc cum era, pentru că ziua de azi e un tablou perfect a zilei din trecut… poate că şi atunci era 7 noiembrie? În fine, am început să ridic frunzele de pe jos. Am impresia că e ceva asemănător cu o carte bună: dacă începi sa o citeşti, nu te mai opreşti. Aşa am păţit şi eu, am strâns frunze până nu-mi mai încăpeau în mână. Dar ce este interesant, este faptul că atunci când te apleci să iei o frunză vezi încă n frunze pe care ai vrea să le ei; la un moment dat am avut impresia că vreau să iau tot parcul cu mine (şi l-aş lua, dacă al putea). Nu e mare chestie, dar am venit în cameră cu un buchet imens de frunze şi bine dispusă.

E frumoasă toamna când o simţi, vântul ei, ploaia ei, frunzele ei, frigul ei, sufletul… posibil ca mâine să mă regăsesc în acelaşi parc.Şi să nu uit, tot drumul mi-a cântat în minte o singură melodie. Cred că e cea mai frumoasă melodie dedicată toamnei…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. View all posts by Elena Druță

Leave a Reply

