… Şi totuşi, aş vrea mă trezesc în braţele lui…

Aş vrea să mă trezesc în braţele lui. Să mă trezesc de la răsuflarea lui caldă, adormită; să mă trezesc pe umărul lui şi să nu realizez că nu sunt la mine în cameră.  Să-i mângâi părul în timp ce doarme; să-i privesc ochii închişi, cu genele lungi, tremurânde la fiecare expirare; să-i simt braţul sub capul meu, îmbrăţişându-mă în somn; să-i simt prezenţa alături într-o dimineaţă rece şi pufoasă de iarnă.

Vreau să-i contemplez chipul adormit pe fundalul geamului imens, îngheţat, după care fulgii cad, nebuneşte, împinşi de vânt sau coboară lent, sărutaţi de tăcere. Vreau să stau aşa, neclintită, contemplându-l, până ce va deschide ochii. Vreau să-i văd primul zâmbet într-o dimineaţă de decembrie. Vreau să-i simt îmbrăţişarea, vreau să mă strângă la piept mai tare ca niciodată. Vreau să-mi sărute tâmpla, cum o face mai tot timpul, şi să-mi zică pe nume. Niciodată nu aş fi crezut că numele meu poate suna atât de drăgăstos din partea cuiva; atât de drăgăstos încât tremur atunci când mi-l şopteşte la ureche…

Aş vrea să avem mai mult timp pentru clipele noastre. Aş vrea să nu mai existe grafice, planuri… doar timp pentru noi, un pic mai mult ca de obicei. Dar el nu are timp, şi asta mă întristează. Sunt singura care ar vrea să petreacă mai mult timp cu el? Oi fi singura care este mereu aşa? Este singurul care îşi programează timpul?

… Şi totuşi, aş vrea mă trezesc în braţele lui…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

