M-am săturat!

M-am săturat de cantina noastră. Astăzi pentru a câta oară am impresia că tot ce se face se face cu ciudă. De exemplu, am avut la prânz nu ştiu ce chestie semi-rece, dezgustătoare şi cu un aspect destul de naşpa. Punctul doi, ca pachet de seara ni s-a dat în loc de pâine un corn de ăla, care se dă la copii din 5-8, care expiră cel târziu mâine dimineaţa. Sunt sigură că şi laptele pe care ni-l dau dimineaţa, ars, face parte tot din mesei copiilor din gimnaziu.

Şi cum mai ziceam, mă enervează la culme să vin după ore la cantină şi să găsesc mâncarea rece. A, şi pâinea uscată, lovely! Mă gândesc că tot ce se face în cantina asta se face cu ciudă şi de mântuială, doar ca să nu zicem că nu avem ce mânca. Am impresia că nu stau într-un cămin de liceu, ci într-un cămin pentru fotomodele. Şi nu sunt singura care are accese de greaţă în zilele când din cantină vin un miros destul de neplăcut. Dar cui îi pasă? Se fac şedinţele  cu căminiştii,nu se fac, situaţia rămâne la fel.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

