De dimineaţă…

…Vreau să înşir mărgele de scoici pe stânci şi in vise. Vreau să-i zic că de fapt iubesc cerul şi noaptea şi nu îmi este frică de propria umbră. Vreau să închid ochii şi să adorm,  să nu mai am tendinţa să mă trezesc dimineaţa devreme şi să-mi beau ceaiul singură. Vreau să ningă acum, în august, să ningă nebunatic, să prind fulgii în păr, să-i sărut cu buzele reci. Vreau să alerg prin ploaia care a fost ieri, să alerg pe bulevard şi să nu  alunec pe asfaltul inundat. Vreau să deschid fereastra şi să las vântul să-mi facă ravagii prin cameră. Vreau să am o  zi frumoasă, să-mi îmbrac rochia nouă şi să umblu desculţă prin centrul oraşului cu îngheţata într-o mâna şi sandalele în cealaltă. Vreau să ies cu prietenii şi să râdem mult, cu poftă, să ne facem de cap şi să simulăm nebunia. Vreau să mă dau în scrânciob şi să râd  cum o făceam ceva timp în urmă. Vreau să cânt, chiar dacă sunt afonă. Vreau uneori să fiu inexistentă pentru oamenii de pe stradă. Vreau să nu fiu privită. Vreau să fiu singură şi totodată mi-e frică să nu vad oameni în jurul meu. Vreau, în sfârşit, să fiu la fel de binedispusă în fiecare zi aşa cum sunt acum. Să-mi cânte sufletul şi să râd în interiorul meu, observând oameni furaţi de probleme zilnice, pierduţi viaţa care se strecoară printre şedinţe şi telefoane…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

4 responses to “De dimineaţă…

  • margaretmaya

    cat te inteleg… si eu abia astept iarna, sa ninga puternic… pentru ca viata se strecoara printre sedinte si telefoane…

  • alexandra

    „Vreau să am o zi frumoasă, să-mi îmbrac rochia nouă şi să umblu desculţă prin centrul oraşului cu îngheţata într-o mâna şi sandalele în cealaltă.” – superb!!! asta e definitia unei zile perfecte de vara!
    deci..stiu ce voi face maine 😀 cu singura diferenta ca voi avea o mana libera…sandalele or sa stea acasa :))

  • alexandra

    ba dimpotriva 🙂 e minunat sa te plimbi desculta prin ploaie!
    o vara minunata!

Lasă un răspuns

