Plec în vacanţă

Plec în vacanţă şi nu cred că voi mai avea timp să scriu pe blog. Oricum, ultimul timp inspiraţia mă cam ocoleşte şi nu scriu nimic… am multe de spus dar nu cred că e cazul. Pot menţiona doar că:

  • Îmi va fi dor de Iaşi, de Copou şi de Spirală;
  • Îmi va fi dor de oamenii care îmi sunt aproape şi le doresc tuturor o vară cât mai frumoasă;
  • Vreau şi eu să am o vară frumoasă, momentan am planificată o tabără, dar sper să ajung şi pe la mare prin iulie;
  • Vreau să muncesc vara ca să nu-i mai sâcâi pe ai mei să-mi dea bani;
  • În sfârşit, vreau să citesc literatură rusă, să fac ceva variante la mate şi să mă distrez cu prietenii mei.

Deci, le urez tuturor o vară frumoasă, amintiri cât mai multe şi cât mai frumoase şi ne revedem în septembrie!

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

2 responses to “Plec în vacanţă

Lasă un răspuns

