Interviu cu jurnalul

Ştii că îmi plac serile pline de mios de ploaie după o zi înăbuşitoare de iunie? Ştii că îmi place să o iau la fugă înainte, singură, depărtându-mă de grup, fugind într-un magazin ca să-mi iau o îngheţată… fiinţă ciudată sub ploaie, cu părul în vânt, un balon în mână şi în cealaltă o îngheţată. Pierdută în parcul Copou, departe de lume, cu gândul la propriul suflet. Visătoare…

Visătoare…  mereu visătoare şi departe de lume. Cum poţi fi atât de aeriană? Nu ştii că eşti corigentă la mate?

Oare contează corigenţa mea? Contează că şcoala a devenit un chin în ultimele săptămâni de şcoală, că îmi vine să chiulesc de la ore direct pe terenul de sport, vorbind cu cei de a 12-a, colegi care îmi sunt dragi, oameni care înseamnă ceva pentru mine? Contează o oră de info la care doarme toată clasa, la care avem test în ultima săptămână şi în jur se aud doar nemulţumiri? Contează toată nebunia asta legată de zilele şcolii în care fiecare este implicat, în care m-am implicat şi eu şi nu îmi pare rău că am făcut-o, astfel mă pot concentra asupra lucrurilor care nu contează pentru mine dar… contează pentru viaţa pe care o vreau, contează pentru oamenii care aşteaptă de la mine o evoluţie?

Vrei să-ţi petreci zilele cum le-ai petrecut azi?

Nu, nu azi… o singură frântură din astăzi mai contează – visul. Miracolul de afară, după o zi înăbuşitoare ( ţi-am mai zis că îmi place iarna, nu?), un zâmbet din partea unei persoane pe care nu am mai văzut-o demult, energia transmisă de pe scenă, aplauzele pentru un lucru care aş zice, nu e chiar atât de admirabil… dar energia e de vină, zâmbetul, mişcarea… şi motivul pentru care ne-am strâns toţi într-o sală imensă în care nu funcţionau condiţionerele; dar a fost fain…

Altceva?

Altceva? Nimic. Doar o plimbare într-o linişte toatală în Copou, aleea verde spre liceul şi măreţia norilor şi a vântului… da, şi măreţia cuvintelor auzite de departe, auzite de la persoane pe care nu le-am mai văzut demult… şi în rest – geamul deschis şi ciuda că închisoarea mea se închide la ora 8 seara.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

