Noaptea albă!

Yey, încă o  chestioară drăguţă în viaţa mea de liceistă – o noapte albă in Iaşi. Vreau să le mulţumesc oamenilor care mi-au ţinut companie în seara-noaptea aceasta sper că şi ei s-au simţit bine în compania mea. Hand-ul e un local simpatic, doar că are prea multe scări, e enervant să urci/cobori atât… însă Rava şi Alternosfera au fost geniali! De Rava nu ştiam până când am aflat că vine Alternosfera în Iaşi, dar sinceră să fiu nu m-au dezamăgit, au nişte piese destul de făinuţe şi creează o atmosferă foarte energizantă, aşa, la concertele live. Alternosfera… ce să mai zic de Alternosfera? Headbanging şi pogo în jur, şi o căldură nebună, oameni mulţi şi muzica care m-a asurzit un pic. Dar Alternosfera e Alternosfera, îmi pare bine că au cântat mai mult din piesele lor vechi, deşi pe noul album au destul foarte simpatice.

După concert – care cică ar fi trebuit să se înceapă la 8 şi a început pe la 10, ne-am delectat prin Hand, dar tot afară era mai bine. Am avut  companie plăcută, am vorbit mult cu el. După care ne-am mai plimbat mai mulţi prin Podu Roş, ca să ne împuţinăm pe drum şi la orele 5 să ajungem prin Copou. E minunat răsăritul într-o dimineaţă de mai, văzut de la etajul 3. Dar somnul e mai dulce…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

