Dor de…

… de colegii mei de liceu care anul acesta dau bacul. Am fost la premiere, încurcându-mă în robele lor, tocurile înalte ale fetelor… nu-i cunosc pe toţi, dar o bună parte dintre ei îmi sunt dragi, acelaşi Cosmin cu zâmbetul lui larg, Ionuţ, domnul serios care tot timpul ne mobiliza pentru a face ceva; Ioana, un pic aeriană şi visătoare…Maricica şi Mădălina, un timp aveam impresia că sunt surori, dar sunt minunate; Răzvan… ce să zic de Răzvan? O persoană foarte energică şi înflăcărată; Bianca şi Iulia, care au un stil de a scrie atât de diferit faţă de alte, mii şi mii de încercări adolescentine…Mădălina, încă una, seamănă mai mult a titirez, veşnic energică şi care tot timpul este implicată în vreun proiect;Iraşoc, Narcis şi Claudiu, oameni total diferiţi dar în compania cărora am pierdut timpul în multele seri plictisitoare din cămin; Maria, o colegă de cameră mai severă aşa, îmi va lipsi acel “hai să facem curat odată!” şi nemulţumirea ei când îi zic Marilena; Geanina, mereu visătoare şi amatoare înrăită de cola+film; Mădălina, care ar fi vrut ca toţi să o numească Elena, merci mult pentru temele la mate; Georgiana, care a plecat anul trecut, dar continuă să ne viziteze şi chiar azi i-am văzut roşul din cap în sală…

Cred că aş avea multe de spus, multe de făcut… ştiu că nu e bine că regret, dar sunt anii mei de liceu cu experienţe noi, prieteni noi, vise, realizări, trofee… într-o zi voi pleca şi eu, şi poate că şi după mine va plânge cineva… le urez doar colegilor mei să-şi urmeze drumul pe care l-au ales, să reuşească în viaţă şi într-o zi, poate, să ne întâlnim în curtea liceului, aşa, fără o zi stabilită, fără tradiţia revederii peste 10 ani… vreau într-o zi, când voi fi om matur şi realizat, să stau pe banca verde din curtea liceului, sub cireşul care-şi scutură petalele, să-mi revăd adolescenţa şi să-i am alături pe foştii mei colegi…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. View all posts by Elena Druță

Leave a Reply

