Film

Dacă tot e weekend, pe la mijlocul nopţii m-am trezit că mă plictisesc şi vreau să mă uit la un film. Am un folder destul de voluminos  de filme, dar nu am chef niciodată să mă uit la ceva, însă ieri m-am mai uitat pe imdb şi am dat de The Curious Case of Benjamin Button ,mi s-a părut ceva interesant şi dacă tot îl aveam…

Cele aproape 3 ore după miezul nopţii în faţa leptopului chiar merită! Mi-a plăcut foarte mult filmul, m-a impresionat chiar… nu sunt fană Brad Pitt, îmi plăcea de Benjamin când era mai bătrânel aşa; în schimb Cate Blanchett e atât de frumoasă aici! Totuşi cred că în locul lui Bred s-ar fi potrivit un alt actor, pe lângă Cate e cam gri aşa…

Nu ştiu de ce dar am făcut o comparaţie a filmului cu unul altul, The Time Traveler’s Wife , mi s-a părut cam aceeaşi dramă, deşi ambele filme mi-au plăcut şi facă sincer, cuplul din The Time Travelerţs Wife mi s-a părut mai dramatic cumva… cred că e de vină acelaşi Brad Pitt, care mi se pare un actor cam neserios..cel puţin în acest film, oricum a jucat doar în 1/3 din film.

În fine, e n film foarte frumos, cu Benjamin acesta. Îl recomand cui îi place o dragoste adevărată dar imposibilă.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. View all posts by Elena Druță

Leave a Reply

