Alfabet

Cred că ideea Mădălinei este foarte interesantă 🙂 Am făcut şi eu un alfabet cu lucruri ce îmi plac sau mă reprezintă:

Această prezentare necesită JavaScript.

AAnathema– una dintre trupele mele preferate;

BBlogul meu – pare a fi stupid, dar mie chiar îmi place să scriu şi să-mi împărtăşesc gândurile în dimensiune virtuală;

CCămaşă – preferabil în carouri :);

DDimineaţă – sunt matinală, îmi place lumina în ochi şi răcoarea dimineţilor de primăvară;

EExtravertită – pentru că Tip extravertit = tip psihologic caracterizat prin proiectarea tendințelor psihice interioare                                        asupra lumii înconjurătoare, prin exteriorizarea sentimentelor; sociabilitate;

FFiind imagine- şi no comment 🙂

GGalben – intens  de primăvară, culoarea preferată;

HHamster – sau în general rozătoarele;

IIubire – pentru frumos, sinceră;

JJoc – scena pe care o trăim, crezând că viaţa, de fapt, nu e un joc mai serios decât altele;

KKings of Leon sau Killers – trupe ale căror piese sunt foarte pozitive şi ridică moralul;

LLiteratura – o parte din viaţa mea de zi cu zi;

M Muzică – nu cred că există un om căruia să nu-i placă muzica;

NNopţi de iarnă– când ceaiul, o carte bună şi o pătură pufoasă pe canapea sunt cei mai buni prieteni;

OOglindă – a sufletului;

PPictură – un hobby, mai ales Rembrandt sau în general, operele din epoca Renaşterii;

QQ– e o literă interesantă, mate…mulţimea numerelor raţionale, cred;

Rreplică – pentru că cineva nu ştie să tacă uneori;

S suflet şi sentiment – lucruri care ne fac să fim ceea ce suntem şi să simţim că trăim cu adevărat;
Ttristeţe – pentru că există şi ea în noi, uneori făcându-ne mai puternici;
Uumbră – două, aruncate pe nisip într-o noapte rece de octombrie, sub un felinar vechi;
VVacanţă – un motiv minunat să îţi găseşti timp pentru ceea ce ai vrut să faci cândva dar tot nu-ţi ajungea timp;
WWithin Temptation – o altă trupă care-mi place şi care m-a inspirat în unele momente;
X – X- habar nu am ce ar însemna;
YYume– vis în japoneză, pentru că visele  fac să transformăm imposibilul în realitate;
Zzâmbet–  exprimarea celor mai frumoase sentimente.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

