Vreau să te văd zâmbind

Vreau să te văd zâmbind pentru că te-am văzut odată şi mi-a plăcut cât de mult zâmbetul îţi schimbă expresia feţei.Devii şi mai enigmatic, dar în acelaşi timp mai puţin retras decât eşti de obicei.Ţi-am mai scris câteva rânduri, demult, când mi-a rămas doar imaginea ta în faţa ochilor.Nu mai ţin minte când te-am văzut prima dată, dar cred că alura ta de mister m-a fascinat.Recent am avut ocazia să te văd mai aproape şi să te întreb ceva( nu mai ţin minte ce, dar cred că nu mai contează) şi mi-ai zâmbit.Ironic, poate, dar cel puţin am văzut şi cealaltă parte a ta, acel tu care nu porţi aerul zilnic de om abătut şi morocănos.Oare ai o poveste a vieţii tale într-atât de  tristă?Doar o ai pe ea alături, ar trebui să te facă să uiţi de toate…

Vreau să te văd zâmbind pentru că mă faci puţin mai deschisă cu oamenii.Îmi place să te văd în preajma prietenilor mei, zâmbind şi glumind cu ei.Pentru că arăţi ca un fel de erou dintr-o poveste uitată.Nu că ai fi ideal, dar ai un stil al tău, o aură sau aşa ceva ce-ţi oferă o atractivitate foarte intensă.Sau poate că eu sunt cea care a găsit ceva interesant în tine?Deşi nici acum nu îmi explic ce anume.Nu sunt îndrăgostită de tine, te cred atractiv, atât.Arăţi exact la fel ca şi alţii, doar că ai ceva şi nu ştiu ce, dar ceva ce mă atrage.Cine ştie, poate într-o zi ţi-o voi zice personal, într-o împrejurare mai puţin virtuală?

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

