O zi de sâmbătă

Ieri a fost o zi frumoasă, o zi de naştere foarte veselă  a Ramonei, câţiva colegi de clasă mai  şi muzică,muzică pe care nu o suport.Dar ce era să fac, dacă lor le place?Că doar un voi strica la toţi cheful.Totuşi, m-am simţit ieri foarte bine, şi am ajuns la concluzia că suntem o clasă  adevărată.

Această prezentare necesită JavaScript.

Mă simt bine printre aceşti oameni ,chiar dacă în multe privinţe suntem total diferiţi, începând de la muzică, stilul vestimentar, până la preferinţele în cinematografie şi hobbyuri.Dar suntem noi diferiţi, dar împreună formăm un grup de oameni veseli şi ne simţim bine împreună.Chiar ieri am văzut şi alte imagini al colegilor, eram toţi altfel în afara şcolii, dar a fost amuzant, mai ales la unele faze pe care nu le voi divulga 😉

În fine, vreau să zic doar că îmi place foarte mult colectivul clasei noastre, îmi palce că ne putem distra împreună şi totuşi ne pasă unuia de celălalt, iar în caz de ceva nu merge bine tot timpul alături va fi cineva dintre colegi.

Vă mulţumesc dragi colegi că suntem împreună şi că suntem o echipă!

 

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

