O filă de jurnal găsită în trecut(I)

Ar suna oarecum ciudat, deşi sunt sigură că mai sunt oameni care scriu jurnle pe foi de hârtie, pierzându-le. Aşa mi s-a întâmplat şi mie, să găsesc o filă datând de nu ştiu când, pentru că nu i-am pus data, cum o fac de obicei. M-a mirat chiar,pentru că, iniţial, nu mi-am recunoscut  cuvintele.

…Doar plimbându-mă în tăcerea oraşului îmbrăcat în sărbătoare pot să încerc să gândesc limpede.Deşi nici acum nu-mi reuşeşte.Sunt cam ameţită de când am dat peste acest ghem de aţă neagră, presărată cu zâmbete diabolice.M-a turmentat complet.M-a împletit şi m-a legat strâns, încât mi-au rămas semne adânci în carne şi o durere usturătoare în suflet.

Nici atunci când scap de firele acestea nu pot să mă gândesc la altceva.Parcă mi-a legat şi creierul, nu numai scurta istorie a emoţiilor sau a aşa-zisei inimi.Mă simt prizonieră, şi nici nu ştiu dacă îmi pare bine sau nu.Mi-e frică să recunosc chiar în faţa mea.Mi-e frică să recunosc ceea la ce nu m-am gândit de o viaţă, să recunosc că m-am schimbat radical într-o perioadă atât de scurtă.Încerc să ignor replicile „ce-i cu tine? Te-ai schimbat!”  pentru că nu vreau să răspund nici în gând.Ce aş putea răspunde?…

Aici se termină fila, văd acum nişte părţi necoerente şi nu îmi pot aduce aminte ziua când am scris şi cu ce prilej.Ciudat….

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. View all posts by Elena Druță

Leave a Reply

