Gânduri la ora 1:46 PM

Sunt tristă.Şi nu pentru că am de învăţat o groază de chestii într-un timp scurt,nu pentru că timpul de afară îşi bate joc de noi cu soarele primăvăratic şi un frig de-ţi îngheaţă şi rimelul  de pe gene,nu pentru că am frustrările mele şi nu le pot depăşi.Sunt tristă pentru că m-am certat cu mine şi nu mă pot împăca.

Posibil că sună stupid ceea ce zic,însă aşa simt,aşa scriu.Câteodată mă enervează însăşi faptul că mă apuc să scriu ceva şi iese o telenovelă siropoasă.N-am ce-i face,tot romantismul ce dă din mine e împletit în gândurile pe care le postez în fiecare zi(sau aproape fiecare) pe blog.Nici nu ştiu de ce mi-am făcut blogul,care e rostul?Uneori postez chestii prea personale şi mi-i frică ca gândurile de acolo să nu fie descoperite şi interpretate şa cum sunt de o persoană care mă cunoaşte foarte bine.Poate de aceea pun o grămadă de cuvinte într-o singură idee,dorind să maschez,în subconştient,filele de jurnal ?Da,am un jurnal,şi am şi vreo 4 sau 5 jurnale terminate,din anii trecuţi.Le recitesc şi mă pufneşte râsul,deşi în unele pagini nu mă regăsesc pe cea de acum.Melancolic să-ţi aminteşti cum erai,că totuşi te-ai schimbat şi  că unele schimbări nu-ţi plac deloc.

Jurnalul actual e diferit,conţine prea multe evenimete, şi nu vreau să-l răsfoiesc.Cel puţin nu acum.Momentan sunt într-o perioadă destul de dificilă,ceea ce probabil se observă în ultimele 5 sau 6 postrări.Recitind rândurile date mi se pare o totală tâmpenie,dar totuşi o tâmpenie ce mă reprezintă.Şi da, îmi place să-mi vărs nervii sau frustrările în pagini mai mult sau mai puţin virtuale.Personal,nu cred că este ceva rău,chiar dacă uneori apar situaţii neplăcute legate de aceste postări.Şi totuşi,mă reprezintă şi nu am de gând să renunţ la scris.E mai bine să scriu decât să o fac pe isetrica şi să supăr sau enervez lumea din jur,o fac destul în fiecare zi prin problemele mele de comportament.

Deci,cum ziceam,sunt tristă.Meditez cam mult, gândesc cam mult şi cred că asta şi problema mea de bază:gânditul excesiv.Atrag atenţia la lucruri ce nu merită şi câteodată mă blochez la ele, ceea ce este foarte enervant.De aceea şi mă cert cu mine,pentru că atrag atenţia la toate chiţibuşurile din jurul meu.Aş prefera să fiu o nesimţită în toate aspectele.Ei bine,aproape în toate.

Am o perioadă cam urâtă,cum spuneam,şi am momente de trsiteţe apăsătoare,de aia mai emo,ceea ce enervează la culme.Sunt  neplăcute unele faze ale  adolescenţei mele,dar cred că toţi trecem peste unele şi aceleaşi lucruri, diferenţa fiind că fiecare interpretează o situaţie în felul său.Aşa că nu vreau să mă plâng că sunt cea mai nefericită persoană de pe pământ şi nimeni nu mă înţelege(având în vedere că suntem peste 6 milioane e o stupizenie să afirm că NIMENI nu e în stare să mă înţeleagă),doar că vreau să atrag atenţia,aşa,pentru mine,că sunt şi eu vulnerabilă câteodată.Da,sunt şi eu vie, simt şi eu ceva, chiar dacă îmi place să fiu consierată o nesimţită şi o indiferentă.E mult mai uşor aşa, însă momentele când apar unele situaţii sau chestii neplăcute reprezintă o vulnerabilitate totală,depinde şi gradul gravităţii acestor situaţii.Nu-mi place să mă plâng, prefer să spun totul pe hârtie sau pe o pagină de Word.Chiar dacă îmi par patetice uneori,dar mă reprezintă,reprezintă o perioadă din viaţa mea şi chiar îmi place acest sentiment de „ce naiba e asta?” când recitesc unele rânduri.

Cam atât pe azi,poate mâine o să mi se pară şi asta o pagină patetică,dar astăzi vreau să o scriu şi să o postez cu gândul că e o altă clipă din viaţa mea.În rest, data viitoare să fim mai inspiraţi şi poate mai puţin sentimentali!

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

2 responses to “Gânduri la ora 1:46 PM

Lasă un răspuns

