…Pentru că este prietenul meu

Nu i-aș zice niciodată că-l iubesc. Pentru că nu mă va înțelege, pentru că e omul care mă vede prin sticla colorată, iar îndepărtând-o mă va vedea pe mine, așa cum sunt și sigur va fugi. Pentru că este un laș care fuge din fața dragostei, fuge din fața mea, doar pentru că sunt așa cum nu și-a putut imagina vreodată că voi fi.

Chiar dacă mă vede în fiecare zi, chiar dacă se gândește la mine și-mi zâmbește când vorbim nu-i voi zice niciodată că-l iubesc. Niciodată, pentru că nu mă va crede, pentru început. Prietenia noastră durează de prea mult timp ca să mă înțeleagă. Iar dacă îi voi spune va zâmbi și îmi va zice că-mi pare, că de fapt nu-l pot uita pe acel om care a plecat și nu mi-a zis nici un cuvânt, iar el a fost primul care m-a consolat și pe umărul căruia am plâns.

Nu-i voi spune niciodată că-l iubesc. Pentru că de fapt l-aș pierde, cum am pierdut pe altul, și am suferit prea mult. Nu vreau să stric o prietenie cu ajutorul sentimentelor mele naive, nu vreau să pierd un om care îmi va fi alături, tot timpul. Este mult mai ușor să zâmbești unui prieten decât unui posibil iubit, de aceea prefer să zâmbesc în fiecare zi, să vorbesc mult, să râd zgomotos și să îl îmbrățișez fără ca să mă treacă fiorii nedoriți. Nu i-aș zice niciodată că-l iubesc …

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

5 responses to “…Pentru că este prietenul meu

  • Madalina D

    Eu stiu cum e sa pierzi o prietenie din cauza sentimentelor naive ca sa te citez…si acum imi pare rau..as vrea sa dau timpul inapoi si sa ocolesc intamplarile care au avut loc in viata mea…dar nu este posibil…si traiesc asa cu speranta ca intr-o zi vom fi din nou acei prieteni buni..:)
    :*
    imi place mult articolul..:D

  • Despre dragoste, prietenie, suflet si altele...

    Intre voi exista orice relatie, dar numai prietenie nu. Vei intelege mai tarziu ce iti spun acum din experienta unui om trecut printr-o poveste asemanatoare. Acum trebuie sa te hotarasti daca vrei sa traiesti o viata in minciuna, sa traiesti o poveste fabricata si nu una reala. Stii foarte bine ca razi zgomotos pentru a ascunde frustrarile, si ca…de fiecare data cand il imbratisezi simti toate acele dorinte pe care nu ar trebui sa le simti, numai ca le reprimi. Inteleg foarte bine ceea ce simti, pentru ca am avut o poveste ca a ta, numai ca eu am ales adevarul. Adevarul care a fost sursa unei mari suferinte, dar care m-a ajutat sa ma maturizez. Iti doresc sa gasesti puterea de a trece cu bine peste toate incercarile fara regrete.

    Cristina

  • ingerasa

    ii dau dreptate Cristinei. Din pacate, nu am un sfat si spun asta tocmai pt ca-s patita nu doar o data…
    Oricum ,eu daca as putea da timpul inapoi… as incerca… macar stiu daca am avut ceva de pierdut sau nu… din moment ce sentimentele tale sunt ceva mai mult decat prietenesti…nu o sa dureze mult pana sa se piarda totul in vand. Suna crud , dar asa se intampla… o sa inceapa sa doara sa-l vezi vorbind de altcineva , chiar daca te vei stradui sa ramai loiala , prietena devotata…toate vorbele si faptele lui le vei resimti acut, la modul personal , cu mult peste limita normala…si usor , usor…iti dai seama ca nu merge.
    Da… poate ma insel eu…nu toate povestile sunt asemeni … Iti doresc doar curaj , incredere in tine , si puterea sa depasesti orice iti sta in calea fericirii…fereste-te de propriile temeri…:x

Lasă un răspuns

