Oare de ce?!!

Mă simt groaznic pentru că nu am procedat corect.Nu este un lucru banal sau ceva.Este  o fracţiune din viaţă dăruită neantului.Nu am făcut nimic bun şi nici măcar nu am încercat să realizez,până acum.Sufăr enorm pentru că suferă cineva care-mi este drag.Oare câţi dintre noi suferă mai mult pentru alţii,decât pentru sine?Nu ştiu.Cert este însă faptul că sufăr acum pentru el,el,singurul care mă înţelege,iar eu,ca o laşă,am fugit de durerea lui.Pentru ce?O seară pustie,o privire dojenitoare…mai bine ar fi strigat la mine,m-iar zice ceva ce m-ar răni.Dar nu,o simplă privire.Această „simplă” mă doboară şi îmi distruge toată dorinţa de a mă distra,alergând cu vântul şi interesele banale a unui adolescent necopt.

Vreau să-l văd din nou zâmbind.Vreau să aud cuvintele lui dojenitoare,glumele zeflemitoare şi râsul acesta tâmpit,care pentru mine a însemnat însăşi viaţa.Vreau să fiu din nou acea ea şi el acel el din vremurile din trecut,de atunci când nu exista lumea,ci doar o mică fărâmă de existenţă.Să schiţez zâmbete copilăreşti şi să fiu certată,cu o bruscheţe prefăcută,observată doar de mineVreau să mă scald în puritatea lui şi să-l îmbrăţişez numai cum eu ştiu,să-l apăr de griji şi durere…de ce nu am reuşit şi de data aceasta,de ce?!!

Niciodată nu aş fi crezut că mă autodistrug prin propria nesimţire.Mai am dreptul să zic că trăiesc pentru cineva,pentru fericirea cuiva?Mai am dreptul să cred în calităţile mele,dacă evit să găsesc  sâmburele suferinţei lui şi să-l distrug?De ce lucrurile sfinte din viaţa mea le ignor?De ce nu sunt în stare să le privesc în faţă şi să înfrunt greutăţile?De ce mă ascund?…

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. Vezi toate articolele lui Elena Druță

Lasă un răspuns

