Zâmbetul unei seri

Din nou,aceleaşi gânduri.Cineva mi-a zis că sunt romantice,dar eu nu cred în asta.La urma urmei,îmi cunosc mult mai bine sufletul decât toţi cei care încearcă să pătrundă în el.

Ieri eram foarte enervată,după cum se observă în cealată postare.Dar acum nu mai contează,pentru că ziua de azi a adus un suflu nou în starea mea de spirit,ceea ce mă încântă nespus de mult.

Citind într-un parc splendid cum e parcul Copou am început să admir din nou acele mici bucurii pe care le-am pierdut acum un timp.De ce?poate pentru că mă comparam cu alţii.Dar acum nu mai contează,pentru că eu sunt aici şi sunt eu,aşa cum mă văd în fiecare zi în oglindă.

Înconjurată de frunze,veveriţe,corbi şi cupluri m-am simţit reânviată de ceva timp.Nu cred că pot să exprim ceea ce simt,dar nu contează nici asta.Pentru că totul în lume pare atât de minuscul în comparaţie cu acel sentiment de fericire pe care-l simt aflându-mă între micile creaturi ale naturii,care îşi duc viaţa fără să atragă atenţia la toate mărunţişurile şi prostiile.

În fine,a fost o zi frumoasă.Cartea pe care o citeam m-a plictisit la un timp,ceea ce mi se întâmplă destul de rar.Se observă că este obligatorie la română.În schimb,mi-am revenit.Zâmbeam ca năuca mergând pe stradă,ceea ce mi se întâmplă la fel, foarte rar.Dar asta e,azi chiar am vrut să zâmbesc.Şi ce contează,că trecătorii se uitau ciudat la mine.Mă simţeam bine şi nu puteam să o ascund.Nici acum,când scriu aceste rânduri,nu mă abţin să zâmbesc.Tâmp,ceea ce nici mie nu-mi place,dar cel putin nu enervez pe nimeni cu această expresie.Doar resimt aerul îmbibat cu fumul frunzelor arse si un strop de frig.

About Elena Druță

Sunt studentă la facultatea de medicină veterinară din cadrul USAMV Iași. Textele de pe acest blog se află sub protecția legii drepturilor de autor. View all posts by Elena Druță

Leave a Reply

